هنر بازیگری
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:مشهدتئاتر, توسط محمدجواد |

 

4 فرزند 4 سردار شهید به تماشای نمایش "92 درصد زندگی" رفتند

 

فرزندان سرداران شهید مشهد در شب دوم میهمان گروه تئاتر هامش بودند و  از نمایش " 92 درصد زندگی" به نویسندگی و کارگردانی عباس جانفدا تماشا کردند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مشهد تئاتر" فرزندان سه سردار شهید شوشتری، رستمی و رضوی به همراه مرتضی نظر نژاد پسر شهید بابا نظر به سالن اصلی تئاتر شهر مشهد آمدند و به تماشای داستان زندگی و نیز رشادت های یکی از سرداران تاثیر گذار 8 سال جنگ تحمیلی بودند.

همچنین آن‌ها بعد از نمایش گفتگوی صمیمی با عوامل و اعضای گروه نمایش"92 درصد زندگی " داشتند و بر این اعتقاد بودند که تا کنون زندگی این شهید را از این زاویه ندیده بودند.

آن ها در پایان از تمام نهادهای فرهنگی و هنری استان خواستند تا از این گونه نمایش ها که به شناختن بیشتر سرداران ملی شهر مشهد می پردازد، حمایت کنند.

گفتنی است؛ از این نمایش که تا هشتم آذرمان میزبان علاقه مندان تئاتر می باشد، تاکنون هنرمندان تئاتر و تلویزیون مشهد  چون شاپور مهاجر، رسول زاده، حمید رضا سهیلی، رضا ازاد، حسین طاهری و علی روحی دیدند کردند و سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به همراهش معاونانش در جشنواره تئاتر استانی امسال به تماشای این نمایش نشسته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.