هنر بازیگری
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:احسان عبذی پور, توسط محمدجواد |

 

 

 به گزارش 7سینما و به نقل از تسنیم، احسان عبدی پور  در جلسه نقد و بررسی فیلم «تنهای تنهای تنها» در فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد اظهار کرد: فیلم من یک فیلم صد در صد سیاسی است، در واقع پیام این فیلم نفرین و برضد سیاست است، اما لطفا با کت شلوار سیاسی و از جوانب سیاسی از فیلم من دفاع نکنید. 

عبدی پور در مورد لحاظ کردن ملاحظات سیاسی در ساخت فیلم گفت: من خیلی از این ملاحظات را برای ساخت این فیلم رعایت کردم و می‌خواهم بگویم که مسئولان باید ما را محرم‌تر ببنند و اگر ما بسیاری از مسائل را نشان ندهیم، بسیاری از افراد دیگر می آیند و آن را نشان می‌دهند و می‌روند در نهایت در برلین جایزه می‌گیرند، امروز از حاتمی کیا گرفته تا پوران درخشنده برای ساخت فیلم، دست و پای آنها می‌لرزد.

کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» درباره نحوه بازی گرفتن از بازیگران کودک و نوجوان گفت: ابتدا با آنها دوست می‌شوم و در مورد فیلم نامه با آنها صحبت نمی‌کنم و بعد داستان فیلم را برایشان تعریف کرده تا گاردشان بشکند در نهایت از آنها برای بازی در فیلم استفاده می‌کنم تا ترس از دوربین و لنز و ...را در آنها بشکنم.
کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» گفت: این پروژه سه ماه طول کشید و 45 روز مطابق برنامه فیلمبرداری کردیم.
وی درباره هزینه‌های فیلمش افزود: باید بگویم که این فیلم خیلی هم ارزان نبوده است، در کل نباید تبلیغ کنیم که فیلم ارزان خوب است و اینگونه باید ساخته شود زیرا سینما هنر گرانی است و دلیلش هم تاثیرگذاری بالای آن است.
عبدی پور درباره آینده میثم، بازیگر نوجوان که به ستاره فیلمش تبدیل شده است گفت: متاسفانه زبان دراماتیک و لهجه اصلی سینمای ما تهرانی است و ماهیتا با موفقیت زاویه دارد و میثم ممکن است با لهجه بوشهری خودش در ادامه فعالیت‌های هنری اش به مشکل بخورد، او می‌تواند این لهجه را کنار بگذارد ولی ممکن است خیلی از چیزها را از دست بدهد.
وی درباره نام فیلم گفت: نام فیلم ابتدا «رنجرو» انتخاب شده بود اما چون این کلمه لاتین بود، به ما اجازه چنین نامگذاری ندادند و در نهایت من اسم فیلم را در دقیقه 90 «تنهای تنهای تنها» گذاشتم، دلیل این موضوع هم این بود که داستان سه نفر که در فیلم معرفی می‌شوند همه تنها هستند.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا حق فیلم شما معرفی شدن به اسکار بود، گفت: اول باید بگویم که جریان زمان اکران این فیلم ربطی به معرفی نشدن به اسکار ندارد، زمان اکران ما بعد از عاشورا است و نباید از این نکته غافل شویم که فیلمی که برای اسکار معرفی شده، فیلمی شایسته بوده و به عقیده من در این زمینه هیچ حقی خورده نشده است.
عبدی پور در پاسخ به سئوالی دیگر گفت: فیلم رئال نیست و ادعایی بر آن ندارد، می‌شود رئالیسم جادویی باشد البته من در فیلم جدیدم عبوس‌تر شده‌ام و کم حرف‌تر و سعی می‌کنم دیگر حرف‌های بزرگ نزنم و اگر بار دیگر بخواهم این فیلم را بسازم طور دیگری می‌سازم.
 
 

tanha-mashad-1

 

tanha-mashad-2

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.