نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:سنگ بست, توسط محمدجواد |



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی،

میهمان ویژه "سنگ بست"

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی امشب ساعت 19 از نمایش "سنگ بست" دیدن می‌کند.

jmbhj1mwt08yuf7l9yit.jpg

 سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همراه با مدیران هنری خود امشب ساعت 19 از نمایش "سنگ بست" در سالن بهار دیدن می‌کند.

قبل از این مدیر تئاتر دوست استان، سید حسن خامنه‌ای، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از "سنگ‌بست" دیدن کرد و بعد از تماشای نمایش با اعضای گروه گپ و گفتگویی داشته است.

گفتنی است امشب و نیز جمعه، 4 اجرای پایانی نمایش "سنگ بست" می‌باشد که تاکنون تمام صندلی‌ها رزو شده است و به‌خاطر سکونت برخی از اعضای اصلی گروه در تهران، امکان تمدید اجرا نیست.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]

 

 

 

اعتراض دوباره علی کریمی: «سازندگان "پژمان" خیلی ملو و شیک به بازیگرها پرداختند، ولی توی کار فوتبالیست ها گذاشتند» پیش از این سهراب بختیاری زاده و خداداد عزیزی هم به تصویر فوتبالیست ها در مجموعه ی پژمان واکنش نشان داده بودند، و این یک گفتگوی تازه با علی کریمی است که پیش از این به این مجموعه اعتراض کرده بود

 

 

 

.با پیمان قاسم خانی صحبت می کردیم و او پرسید که آیا علی کریمی سوژه جدید سریال پژمان را در مورد مسائل بازیگرها دیده است یا نه؟



- بله ... دیدم!



توی این قسمت بازیگرانی چون رامبد جوان، فرهاد آییش و امیرحسین رستمی وارد ماجرا شدند و گوشه ای از ماجراهای بازیگر ها هم به نمایش گذاشته شد.



- فکر می کنم اگر در مورد این چیزها صحبت نکنیم خیلی بهتر است! این چیزی که آقا پیمان (قاسم خانی) نوشته فقط در حد «جویدن» بود! خیلی «ملو» و شیک توی چند دقیقه بازیگرها را جوید تا بگوید در مورد آنها هم نوشته ام. من نمی خواهم توی کار این دوستان دخالت کنم ولی از این طرف یک سریال می سازند توی کار فوتبالیست ها می گذارند و از آن طرف چند دقیقه علیه هنری ها و بازیگرها برنامه می سازند.



پژمان جمشیدی می گفت که قاسم خانی ها فوتبالیست ها را بیشتر از هنری ها دوست دارند!



- ... ولی چی؟ ای کاش یک سریال هم می ساختند و مثلا توی آن نشان می دادند که وقتی یک علاقمند می خواهد بازیگر شود، چه پروسه ها و مشکلاتی را باید طی کند. دوستان که توی این قضایا هستند بدون شک در مورد این مسائل زیاد دیده اند و شنیده اند!



پیمان قاسم خانی می گفت که علی کریمی به خاطر هوش زیادش متوجه مابقی سریال شد و در مورد حضور بازیگرها در این سریال صحبت کرد.



- ایشان لطف دارند و کارنامه قاسم خانی بیانگر همه چیز در مورد اوست. به نظر من فوتبال و سینما توی خیلی از حاشیه ها و خیلی از مسائل شبیه هم هستند. از رئیس تا آبدارچی حاشیه دارند و من دوست داشتم که این اتفاق جدا از فوتبالی ها برای بازیگرها هم بیفتد و فکر می کنم که بازیگرها هم این پتانسیل را دارند. البته من با بعضی از بازیگرها هم دوست هستم و آنها را می شناسم و فکر نکنید که اگر این حرف ها را می زنم، قصد و منصور خاصی دارم.



در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی چه صحبتی داری؟



- به نظر من فرهاد مجیدی می توانست توی ورزشگاهی خداحافظی کند که پر باشد. من نمی دانم چرا این اتفاق افتاد و فقط شنیدم که حتی مسئولان باشگاه استقلال هم از این قضیه بی خبر بودند. به هر حال هر کسی صلاح کار خودش را می داند و من به سهم خودم برای فرهاد مجیدی توی همه عرصه های زندگی و مسائل ورزشی آرزوی موفقیت می کنم.



راستی ماجرای حضور تو در یک روستای دور افتاده و کمکی که به اهالی این روستا کرده بودی، چه بود؟



- چنین چیزی نبوده! من سر تمرین هستم! در مورد این قضیه هم چیزی ننویس... اصلا تکذیب کن!
[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:فیلم سینمایی تنهای تنهای تنها, توسط محمدجواد |
 
فیلم من یک فیلم کودک نیست و البته یک فیلم صد در صد سیاسی است. اظهارات عیدی پور کارگردان فیلم تنهای تنهای تنها در جلسه اکران خصوصی و نقد و بررسی آن در مشهد
 

به گزارش مشهدسینما و به نقل از مشهدتریبون امروز ۱۲ آبان ماه جلسه اکران خصوصی و نقد و بررسی فیلم تنهای تنهای تنها در فرهنگسرای رسانه مشهد برگزار شد. در این جلسه عبدی پور کارگردان این فیلم به همراه بازیگر نوجوان و اصلی این اثر حاضر شدند و پس از اکران با حاضرین گفت و گو کردند.

عبدی پور کارگردان فیلم تنهای تنها در جلسه نقد و بررسی این فیلم گفت : این پروژه سه ماه طول کشید و ۴۵ روز مطابق برنامه فیلمبرداری کردیم.

وی در خصوص هزینه های فیلمش اذعان داشت:باید بگویم که این فیلم خیلی هم ارزان نبوده است.در کل نباید تبلیغ کنیم که فیلم ارزان خوب است و اینگونه باید ساخته شود.زیرا سینما هنر گرانی است و دلیلش هم تاثیر گزاری بالای آن است.

عبدی پور کارگردان این فیلم در خصوص آینده میثم بازیگر نوجوان که به ستاره فیلمش تبدیل شده است گفت: متاسفانه زبان دراماتیک و لهجه اصلی سینمای ما تهرانی است و میثم ممکن است با لهجه بوشهری خودش در ادامه فعالیت های هنری اش به مشکل بخورد. او می تواند این لهجه را کنار بگذارد ولی ممکن است خیلی از چیزها را از دست بدهد.

وی در خصوص نام فیلم گفت : نام فیلم ابتدا رنجر انتخاب شده بود. اما چون این کلمه لاتین بود، به ما اجازه چنین نامگذاری ندادند و در نهایت من اسم فیلم را در دقیقه ۹۰ تنهای تنهای تنها گذاشتم. دلیل این موضوع هم این بود که این فیلم داستان ۳ نفر است که یکدیگر را پیدا می کنند و با هم ارتباط می گیردند و در نهایت هرسه با جدا شدن از یکدیگر تنهای تنهای تنها می شوند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه، آیا حق فیلم شما معرفی شدن به اسکار بود، گفت: اول باید بگویم که جریان زمان اکران این فیلم ربطی به معرفی نشدن به اسکار ندارد. دوما زمان اکران ما بعد از عاشورا است و نباید از این نکته غافل شویم که فیلمی که برای اسکار معرفی شده است، فیلمی شایسته بوده و به عقیده من در این زمینه هیچ حقی خورده نشده است.

این کارگردان جوان در خصوص انواع دسته بندی که توسط افراد مختلف برای فیلمش صورت میگیرد، گفت: فیلم من یک فیلم کودک نیست و البته یک فیلم صد در صد سیاسی است. در واقع پیام این فیلم نفرین بر سیاست است. وی در پاسخ به سوال و دیدگاه یکی از حضار که این فیلم را تاییدی بر گفتمان مقاومت دانسته بود، گفت: من اصلا نمی دانم که گفتمان مقاومت چیست !
عبدی پور در مورد لحاظ کردن ملاحظات سیاسی در ساخت فیلم گفت: من خیلی از این ملاحظات را برای ساخت این فیلم رعایت کردم و اساسا می خواهم بگویم که آن مسئولینی که آن بالا نشسته اند باید ما را محرم تر ببنند و اگر ما بسیاری از مسائل را نشان ندهیم، بسیاری از افراد دیگر می آیند و آن را نشان می دهند و می روند در نهایت در برلین جایزه می گیرند. امروز از حاتمی کیا گرفته تا پوران درخشنده برای ساخت فیلم، دست و پای انها می لرزد.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:علیرضا مهران, توسط محمدجواد |

بازیگر "بچه های نسبتا بد" سیروس مقدم در مشهد؛

بازی علیرضا مهران با "من تمامی مردگان بودم"


عکس علیرضا مهران در نقش فرشید در سریال دیوار.jpg

به گزارش  "مشهد تئاتر"، علیرضا مهران، از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون برای بازی در نمایش "من تمامی مردگان بودم"به نویسندگی علی حاتمی نژاد و رئوف دشتی و کارگردانی عبدالله برجسته  بازی می‌کند.

علیرضا مهران پیش از این در سریال " دیوار" و هم اکنون در سریال "بچه های نسبتا بد" سیروس مقدم که این شب ها از شبکه یک پخش می شود ایفای نقش می کند. او متولد 1359تهران است. مهران فارغ‌التحصیل کانون بازیگری استاد حمید سمندریان ؛1379ـ1380می‌باشد.
او تاکنون  در نمایش‌هایی چون "اتوبوسی به نام هوس" (افسانه ماهیان) "به سوی دمشق" (حمید سمندریان) ، "خاطره‌ای روی صحنه" (سلمان فرج‌ الهی) ،"ملاقات بانوی سالخورده" (حمید سمندریان) ،"درس" (پریناز آل‌آقا) ،"هفت کوپه از یک قطار" (خیرا... تقیانی‌پور)، "فطرس" (تینو صالحی)،" زیر درخت سیب" (محمد بی‌ریا)،  "بی‌ تو مهتاب شبی" (سید علی موسویان) ، "پشت کلانتری" (پژمان جعفری ـ مجید حسنی)، "سقوط پرواز" (محمد مداحیان) و  "پوکه‌های برنجی" (زری اماد)  و.... بازی کرده‌است.
از جوایز این بازیگر مطرح تئاتر کشور می توان به دریافت تقدیر بازیگری "باید برای کبوترا دون پاشید" از پنجمین جشنواره سراسری تئاتر ماه؛1386، اول بازیگری "دومینو" از دوازدهمین جشنواره ملی مقاومت خرمشهر؛1388، اول بازیگری "مثل پروانه" هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی؛ اول بازیگری "فطرس" ششمین همایش عاشورایی گرگان؛1388 و دریافت سوم طراحی صحنه "مردود خرداد" از هفتمین جشنواره تئاتر رضوی؛1388 اشاره داشت.

البته او در چند سال اخیر نمایش‌های دیگری هم بازی و جوایز بسیاری هم از آن خود کرده است  که در بیوگرافی او در سایت ایران تئاتر پرداخته نشده است.

 

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:فیلم سینمایی, توسط محمدجواد |

فیلم برداری فیلم سینمایی «افسون گل سرخ» امروز در مشهد آغاز می شود....


به گزارش بانک اطلاعات شهری مشهد وبه نقل از روزنامه شهرآرا

آغاز فیلم‌برداری فیلم سینمایی «افسون گل سرخ» به کارگردانی داوود آتش‌افروز و به تهیه‌کنندگی افشین قصابیان، از امروز ظهر در مشهد آغاز می‌شود.
در این فیلم بازیگرانی از جمله چنگیز وثوقی، مرتضی ضرابی، فلور نظری، مینا نوروزی، مهسا مهجور و... به ایفای نقش خواهند پرداخت.
داستان این فیلم روایت‌گر زندگی روستایی جوانی به نام داوود است که روزگار باطلی را با ارث هنگفت پدر می‌گذراند. او تمام کارهایش را با تکیه بر قدرت پول پدر انجام می‌دهد.
آغاز فیلم‌برداری این فیلم، امروز با حضور مدیران شهری و استانی آغاز می‌شود و ادامه فیلم‌برداری آن در شهرستان‌ها و روستاهای اطراف مشهد ادامه خواهد یافت.
داوود آتش‌افروز، کارگردان این فیلم در کارنامه کاری‌اش آثاری همچون«نبض خیس»،«سایه شیطان» و«فانوس خیس» را دارد.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:سنگ بست,تئاترمشهد, توسط محمدجواد |

 

استقبال هنرمندان تئاتر مشهد از "سنگ‌بست"


m7b4zy7vda4zx8qjuf11.jpg

 

گروه تئاتر خرداد بعد از اجراهای نمایش "سنگ‌بست"  که تا 17 آبان‌ماه در سالن بهار مشهد ادامه خواهد داشت، به تهران می‌روند.

محمدمهدی خاتمی در گفتگو با "پایگاه اطلاع رسانی مشهد تئاتر" عنوان کرد: قرار بود "سنگ بست" در آبان‌ماه در تالار حافظ اجرا شود که به خاطر ترافیک اجرا در این سالن به 5 بهمن ماه در فرهنگسرای ارسباران موکول شد.

نویسنده و کارگردان نمایش "سنگ‌بست" افزود: گروه بازیگران در اجرای تهران تغییر خواهد کرد که تاکنون حضور اصغر همت و خسرو احمدی قطعی شده‌اند. البته سروش طاهری هم در نقشی دیگر بازی خواهد کرد.

خاتمی در پایان از استقبال نمایش "سنگ‌بست" در مشهد خبر داد و در ادامه خاطرنشان کرد: دکتر محمدعلی لطفی مقدم، حسین باغیاری، ناصرعلاقه‌مندان، رضا حسینی، فرشید تمری، علی رضا روندل، جواد اشکذری، علی حاتمی‌نژاد، عبدالله برجسته، محمد جهانپا، عباس جانفدا و مهدی سیم‌ریز از این نمایش دیدن کردند.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:تئاتر مشهد, توسط محمدجواد |

 

با "مرگ کلیشه‌ای شکوفه‌ها" در اشراق

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مشهد تئاتر" نمایش "مرگ کلیشه ای شکوفه ها" به نویسندگی و کارگردانی آرمین ترابی کاری از گروه نمایشی پدرام این روزها بر روی صحنه تماشاخانه اشراق به روی صحنه می‌رود.

این نمایش از 13 تا 17 آبان ماه (ساعت 18:30) با بازی ارمین ترابی و مریم شفیق پور در تماشاخانه اشراق (واقع در میدان تقی‌آباد- حوزه هنری خراسان رضوی) اجرا می‌شود.

در این نمایش 50 دقیقه‌ای  که دارای یک فضا روان‌شناختی است و اشاره به معظلات اجتماعی دارد، حسین امانی به عنوان بازیگردان، سعیده گلکار به عنوان عکاس و حمید هاتفی به عنوان دستیارکارگردان فعالیت دارند.

گفتنی است؛ نمایش "مرگ کلیشه‌ای شکوفه‌ها" بیست و دومین کار گروه نمایشی پدرام به سرپرستی عباس رثایی است.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:سینمایی,تنهای تنهای تنها, توسط محمدجواد |

 

فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور 26آبان ماه اکران عمومی می‌شود.

امیر هوشنگ پاسبانیان مدیر سینما «استقلال» درباره تعویق اکران فیلم «تنهای تنهای تنها» به سوره سینما گفت: تعویق در اکران این فیلم به علت فروش فوق العاده فیلم سینمایی به «خاطر پونه» ساخته هاتف علیمردانی است. این فیلم از ابتدای سال ۹۲ تاکنون در گروه استقلال بعد از «تهران ۱۵۰۰» دومین فیلم پر فروش ما بوده است. از آنجا که این فیلم نسبت به کف فروش تعیین شده شورای صنفی، در روزهای پایانی اکران خود گیشه بالا تری داشته  نتوانستیم  «تنهای تنهای تنها» را اکران کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم طبق برنامه ریزی قرار است بعد از دهه اول ماه محرم این فیلم را اکران کنیم. با توجه به دیده شدن این فیلم در جشنواره فیلم فجر و تحسین بسیاری از صاحب نظران نسبت به آن می‌توان پیش‌بینی کرد مورد استقبال قرار بگیرد. شاید «تنهای تنهای تنها» فاکتورهای یک فیلم پر فروش اعم از بازیگر سرشناس و… را ندارد اما با کیفیت ساختاری و محتوایی خود می‌تواند مخاطب را جلب کند. البته رقیب در فروش برای این فیلم فیلم سینمایی «استرداد» است که در جشنواره فجر چندین جایزه گرفت و جزء آثار فاخر سال گذشته است.

«تنهای تنهای تنها» به سرگروهی سینما استقلال روی پرده می‌رود. حوزه هنری پخش این فیلم را برعهده دارد.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:احسان عبذی پور, توسط محمدجواد |

 

 

 به گزارش 7سینما و به نقل از تسنیم، احسان عبدی پور  در جلسه نقد و بررسی فیلم «تنهای تنهای تنها» در فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد اظهار کرد: فیلم من یک فیلم صد در صد سیاسی است، در واقع پیام این فیلم نفرین و برضد سیاست است، اما لطفا با کت شلوار سیاسی و از جوانب سیاسی از فیلم من دفاع نکنید. 

عبدی پور در مورد لحاظ کردن ملاحظات سیاسی در ساخت فیلم گفت: من خیلی از این ملاحظات را برای ساخت این فیلم رعایت کردم و می‌خواهم بگویم که مسئولان باید ما را محرم‌تر ببنند و اگر ما بسیاری از مسائل را نشان ندهیم، بسیاری از افراد دیگر می آیند و آن را نشان می‌دهند و می‌روند در نهایت در برلین جایزه می‌گیرند، امروز از حاتمی کیا گرفته تا پوران درخشنده برای ساخت فیلم، دست و پای آنها می‌لرزد.

کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» درباره نحوه بازی گرفتن از بازیگران کودک و نوجوان گفت: ابتدا با آنها دوست می‌شوم و در مورد فیلم نامه با آنها صحبت نمی‌کنم و بعد داستان فیلم را برایشان تعریف کرده تا گاردشان بشکند در نهایت از آنها برای بازی در فیلم استفاده می‌کنم تا ترس از دوربین و لنز و ...را در آنها بشکنم.
کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» گفت: این پروژه سه ماه طول کشید و 45 روز مطابق برنامه فیلمبرداری کردیم.
وی درباره هزینه‌های فیلمش افزود: باید بگویم که این فیلم خیلی هم ارزان نبوده است، در کل نباید تبلیغ کنیم که فیلم ارزان خوب است و اینگونه باید ساخته شود زیرا سینما هنر گرانی است و دلیلش هم تاثیرگذاری بالای آن است.
عبدی پور درباره آینده میثم، بازیگر نوجوان که به ستاره فیلمش تبدیل شده است گفت: متاسفانه زبان دراماتیک و لهجه اصلی سینمای ما تهرانی است و ماهیتا با موفقیت زاویه دارد و میثم ممکن است با لهجه بوشهری خودش در ادامه فعالیت‌های هنری اش به مشکل بخورد، او می‌تواند این لهجه را کنار بگذارد ولی ممکن است خیلی از چیزها را از دست بدهد.
وی درباره نام فیلم گفت: نام فیلم ابتدا «رنجرو» انتخاب شده بود اما چون این کلمه لاتین بود، به ما اجازه چنین نامگذاری ندادند و در نهایت من اسم فیلم را در دقیقه 90 «تنهای تنهای تنها» گذاشتم، دلیل این موضوع هم این بود که داستان سه نفر که در فیلم معرفی می‌شوند همه تنها هستند.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا حق فیلم شما معرفی شدن به اسکار بود، گفت: اول باید بگویم که جریان زمان اکران این فیلم ربطی به معرفی نشدن به اسکار ندارد، زمان اکران ما بعد از عاشورا است و نباید از این نکته غافل شویم که فیلمی که برای اسکار معرفی شده، فیلمی شایسته بوده و به عقیده من در این زمینه هیچ حقی خورده نشده است.
عبدی پور در پاسخ به سئوالی دیگر گفت: فیلم رئال نیست و ادعایی بر آن ندارد، می‌شود رئالیسم جادویی باشد البته من در فیلم جدیدم عبوس‌تر شده‌ام و کم حرف‌تر و سعی می‌کنم دیگر حرف‌های بزرگ نزنم و اگر بار دیگر بخواهم این فیلم را بسازم طور دیگری می‌سازم.
 
 

tanha-mashad-1

 

tanha-mashad-2

 

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:فرهاد اصلانی, توسط محمدجواد |

 

 

 

 

سعید سهیلی که در حال ساخت فیلم سینمایی «کلاشینکف»است حضور یا عدم حضور بعضی بازیگران سرشناس در فیلمش را تکذیب کرد .

سعید سهیلی در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس گفت : 20 جلسه فیلمبرداری داشته ایم و 55 جلسه دیگر فیلمبرداری در پیش داریم . لوکیشن فیلم تهران است و ما تلاشمان را می کنیم که فیلم با کیفیت خوبی تولید شود .

سهیلی در ادامه گفت : صحبت های که این روزها دررسانه ها مطرح می شود که فلان بازیگر جایگزین فلان بازیگر می شود صحیح نیست .حمید فرخ نژاد در دو فیلم سینمایی دیگر در حال بازی کردن است و معلوم نیست که بتواند در "کلاشینکف" باشد یا نه . باید ببینیم که تا کی کارشان در پروژه های دیگر طول می کشد .

سهیلی گفت : تا وقتی که بازیگری جلو دوربین من نرفته است مطئن نباشید که در فیلم حضور داشته باشد . تا الان رضا عطاران ، ساعد سهیلی ، جمشید هاشم پور ، جواد عزتی ، شقایق فراهانی جلو دوربین رفته اند و تا دو روز دیگر هم قرار است که پلان های فرهاد اصلانی را بگیریم که البته هنوز هم مطمئن نیستم که بتوان گفت فرهاد اصلانی صد در صد در فیلم باشد .

سهیلی در پایان گفت : حضور پولاد کیمیایی ، ابوالفضل پور عرب به دلیل اینکه همزمان در فیلم های دیگر در حال بازی کردن هستند هنوز مشخص نیست و اگر به موقع کارشان تمام شود در فیلم «کلاشینکف» بازی خواهند داشت .

 

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 12 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.