از پوسترهای فیلم سینمایی «آسمان زرد کم‌عمق» به کارگردانی بهرام توکلی رونمایی شد.

«آسمان زرد کم‌عمق» پس از دهه اول ماه محرم و در گروه سینمایی آزاد اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد.
 


ترانه علیدوستی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان و حمید رضا آذرنگ گروه بازیگران «آسمان زرد کم عمق» را تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان 
«آسمان زرد کم عمق» آمده است: زوج جوانی در مدتی کوتاه لحظات زندگی گذشتشان را مرور می کنند و این مرور خاطرات، زندگی حالشان را تحت تاثیر قرار می دهد.


«آسمان زرد کم عمق» در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای اولین بار به روی پرده رفت.

هدایت فیلم پخش «آسمان زرد کم عمق» را بر عهده دارد.



اسامی عوامل سازنده فیلم سینمایی «آسمان زرد کم عمق» به شرح زیر است:

نویسنده و کارگردان: بهرام توکلی/ مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر/ صدابرداران: محمود سماک باشی – رضا نظری/ طراح چهره پردازی: سعید ملکان/ تدوین: بهرام دهقانی/ دستیار کارگردان و برنامه ریز: علیرضا نسایی/ عکاس: علی نیک رفتار – سمیه جعفری/ طراح صحنه و لباس: امیر حسین حداد/ صداگذار: فرامرز ابوالصدق/ مدیر تدارکات: شادروان امیر نوروزی/ جانشین تولید : حیدر زرقومی/ دستیار اول فیلمبردار: جلال عالی فکر/ مجری نور: آرش رمضانی/ منشی صحنه: سحر غمخوار – پانته آ حسینی/ دستیار کارگردان: امین اشرفی/ مدیر امور مالی: علی کثیری/ گروه فیلمبرداری: عاطف امیری- محمد رضا پازوکی- ادیب سبحانی- احسان نادری- مصطفی صادقی/ اجرای چهره پردازی: عباس عباسی – آرزو کی قباد – مسعود علمداری / دستیار طراح صحنه: مهدی ستاری – محسن رجبی/ مدیر صحنه: سید علیرضا موسوی / دستیار لباس: شادی رستگار/ دستیار تدارکات: حسین نوروزی – محمود اسدی فرد/ مسئول دوربین: سعید خضربان – سینا ایل بیگی/ دستیار تدوین: سیاوش طرازنده / خدمات: هیبت پیری – حسین آقازاده/ تهیه کننده: سعید ملکان/ مشاور رسانه ای: پویا نبی/ بازیگران: ترانه علیدوستی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان و با حضور حمید رضا آذرنگ.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 آبان 1392برچسب:رضا کیانیان, توسط محمدجواد |
رضا کیانیان، آخرین بازیگری است که شاهگوشی شده است. او که پیش از این در سریال «مختارنامه» و در نقش ابن زبیر، تجربه همکاری با داوود میرباقری داشته، بار دیگر به سریالی دیگر از این کارگردان پیوسته است.
 
او در این سریال نقش یک مربی به نام «ف. ک» را دارد. یک مربی گوش شکسته که متهم شده و پایش به کلانتری 100 ملت باز می‌شود و حالا باید جواب سوالات سرگرد اسد خفته (فرهاد اصلانی) را که مسؤول کلانتری است، بدهد.
 
کیانیان در این کار زیر دستان عبدالله اسکندری، طراح چهره پردازی «شاهگوش» رفته است تا شمایلی متفاوت داشه باشد.
 
سریال «شاهگوش» اولین تجربه داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی به تهیه‌کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند است که توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد تهیه، توزیع و روانه بازار می‌شود.
 
در این سریال بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبرعبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهران فر، هادی کاظمی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان، مهرداد ضیایی، حامد میرباقری، علیرضا جعفری، الهام پاوه نژاد، مصطفی طاری، حسین سلیمانی، محسن سلیمانی، ابراهیم آبادی و ... بازی می کنند.
 
روابط عمومی شاهگوش اعلام کرد، مطمئنا رضا کیانیان، آخرین بازیگری نیست که به سریال داوود میرباقری می‌پیوندد.
[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 آبان 1392برچسب:سینما, توسط محمدجواد |

 

 
بنا به تصمیم گروه سازنده و پخش فیلم سینمایی آزادراه عواید یک روز اکران این فیلم در سینما آفریقا به کودکان کار، بی سرپرست و بدسرپرستی که مورد حمایت جشنواره فیلم شاپرک های شهر هستند، اختصاص داده می شود.
 
عباس رافعی کارگردان فیلم سینمایی آزادراه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ستاد خبری جشنواره شاپرک های شهر درباره موضوع و رویکرد این اثر بیان داشت:
 
فیلم آزادراه داستان روحانی جوانی را در بر می‌گیرد که به دلیل حادثه ای که برای همسرش به وجود می آید، بین دو راهی ایمان و انجام وظیفه اش گیر می کند. این فیلم در واقع موضوعی اجتماعی دارد که با رویکردی دینی مطرح شده است.
 
رافعی در پاسخ به این که انگیزه گروه برای اختصاص درآمد های حاصل از یک روز فروش بلیط فیلم در سینما آفریقا به کودکان کار چه بوده است، گفت:
 
در این فیلم سینمایی قاتل همسر روحانی(با بازی رامین راستاد) کسی است که به علت بزرگ شدن در شرایط سخت و دشوار نتوانسته است به تحصیل بپردازد، از کودکی کار می کرده و از بسیاری از حقوق خود محروم شده است. پدر خود را در بچگی از دست داده و مادرش هم از تربیت درست او غافل مانده است.
 
وی در رابطه با آسیب های کار در سنین کودکی افزود: وقتی بچه ای نتواند مسیر طبیعی رشد خود را طی کند، سرانجام بدی خواهد داشت. چراکه او همیشه به فکر نان درآوردن برای تامین نیازهای خانواده اش است و هیچ فرصتی برای خودسازی و ارتقای فرهنگ شخصی اش پیدا نمی کند و این یک آسیب بزرگ را به او وارد می کند.
 
این کارگردان که به عنوان سفیر مهربانی نیز در جشنواره فیلم شاپرک های شهر حضور دارد، نظر خود را نسبت به برگزاری این جشنواره و امتیازات آن نسبت به جشنواره های مشابهی همچون جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: به نظر من جشنواره شاپرک های شهر اتفاق بسیار خوبی در حوزه کار کودک است. ما در جشنواره ی فیلم کودک و نوجوان معمولا شاهد آثار فانتزی، تخیلی یا فیلم های دیگری هستیم که با زبان کودکان برای آنها نمایش داده می شود. اما اینجا قرار است حرف های مهمی درباره کودکان و برای بزرگسالان بگوییم و این می تواند یکی از بخش های مهم و اساسی جشنواره باشد که به بزرگترها بگوییم چطور فرزندانشان را تربیت کنند و یا در درجه اول چه نگاهی به آن ها داشته باشند.
 
وی افزود:در واقع تغییر مخاطب همزمان با فراگیر کردن گستره آن و نمایش فیلم هایی با ساختارهای متفاوت ویژگی های اصلی این جشنواره است.
 
رافعی همچنین با اشاره به مطلوبیت اقدامات تجمعی صورت گرفته در این جشنواره همچون جشن شاپرک های امید و جشن شاپرک های شهر آرزو ادامه داد:
 
گردهمایی مردم و هنرمندان در کنار هم که بعد ها می تواند به یک آیین تبدیل شود و ادامه یابد، همیشه برای خلق موقعیت تاثیرگذار بوده و هست. برگزاری چنین مراسم هایی باعث می شود تا موضوع کودکان کار در اذهان عمومی و برنامه ریزی های مسئولان از حاشیه به متن رانده شود. به ویژه زمانی که هنرمندان در جشنی مثل شاپرک های شهر آرزو به خیابان می آیند، فال و گل می فروشند و نقش کودکان کار را بازی می کنند. این اتفاق توجه عمومی را به کودکان کار جلب کرده و نگاه متفاوتی را به آن ها سبب می شود.
 
فیلم سینمایی آزادراه اثری به نویسندگی علیرضا محمودی ایرانمهر و تولید سال 90 است و مهدی پاکدل، هومن سیدی، بهنوش طباطبایی، حبیب اسماعیلی، رامین راستاد، حسن علیرضایی و دانیال نوروش در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
 
این فیلم به عنوان یکی از بخش‌های جنبی جشنواره فیلم شاپرک‌های شهر روز دوشنبه 20 آبان ماه در سانس ها و ساعت های 11، 12.30، 14، 15.45، 17.30 و 21  با حضور هنرمندان و بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون و اصحاب رسانه در سینما آفریقا به نشانی بالاتر از میدان ولیعصر، نرسیده به خیابان زرتشت اکران می‌شود.
 
علاقه مندان برای رزرو بلیط و حمایت از کودکان کار می‌توانند با شماره‌های 88905177، 9-88914748 تماس حاصل نمایند.
 
[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 آبان 1392برچسب:تئاتر, توسط محمدجواد |

آذرماه و آغاز مجدد نمایش"داستان باغ وحش"

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مشهد تئاتر" نمایش "داستان باغ وحش" به نویسندگی ادوارد آلبی و کارگردانی عباس رثایی که در آبان ماه در تالار بهار به روی صحنه رفت ومورد توجه قرار گرفت، از 3 تا 15آذرماه (ساعت 19) در سالن نمایش حوزه هنری خراسان رضوی واقع در بلوار هاشمیه (هاشمیه 20 و 22) به‌روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش عباس رثایی و جواد غفور منش بازی می‌کنند و سید محسن مصطفی‌زاده، و زهرا صابریان به عنوان مشاور کارگردان و ارمین ترابی و مریم شفیق پور به عنوان دستیار کارگردان در این نمایش فعالیت می کنند.

این نمایش کاری از گروه تئاتر پدرام است.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]

محمدمهدی خاتمی در آخرین روز اجراهای "سنگ‌بست":

نبود استاد صابری در اجراهای نمایش باعث دلتنگی‌ام بود

 

آخرین اجرای نمایش "سنگ‌بست" با حضور و استقبال بی‌نظیر تماشاگران و هنرمندان تئاتر مشهد همراه بود.

vtqawt6x2x20gfm1q2cp.jpg

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مشهدتئاتر"، محمدمهدی خاتمی کارگردان نمایش "سنگ‌بست"، بیست و هفتمین اجرای خود را به رضا صابری تقدیم کرد و گفت: از این استاد تئاتر بسیار آموختم و نبودش در اجراها باعث دلتنگی‌ام بود.

او همچنین بیست و هشتمین و نیز آخرین اجرای نمایش "سنگ‌بست" را با عنوان "آقای مهربانی و آقای شهر مشهد" تقدیم امام هشتم کرد.

در روز جمعه، حجت الاسلام پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نیز سید حسن حسینی، شهردار منطقه 5 مشهد میهمانان ویژه آخرین اجرای "سنگ‌بست" بودند.

همچنین در این روز هنرمندانی چون هادی نوری، مسعود توجهی، مهدی محمدی، رضا احمدی، حامد امان‌پور قرایی و سحر رضوانی دیدن کردند

گفتنی است؛ یاداشت اختصاصی محمدمهدی خاتمی به "مشهدتئاتر" به‌خاطر پایان اجراهای "سنگ‌بست" در مشهد به زودی منتشر می‌شود.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 آبان 1392برچسب:سرابی,سنگ بست, توسط محمدجواد |

 

مدیرکلفرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بعد از اجرای "سنگ‌بست":

بازی‌ها و نمایشنامه قوی  از ویژگی‌های "سنگ‌بست" است

 

j9ex4lb4qinq0agyd0z.jpg

مشهد تئاتر- محمدجواد آبجوشک: مدیرکلفرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بعد از تماشای اجرای نمایش"سنگ‌بست" در شب گذشته در سالن بهار مشهد، به بازی‌های خوب و نمایشنامه قوی "سنگ‌بست" اشاره کرد و از کارگردان این نمایشنامه به‌خاطر موضوع خوب و اجرای عالی تشکر کرد.

سعید سرابی افزود:تئاتر جایگاه خود را دارد و خوشبختانه تئاتر مشهد موفقیتهایی را در جشنواره  فجر و دیگر زمینه‌ها دارد و خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در تئاتر مشهد ما شاهد استقبال بی‌نظیر تماشاگران هستیم و تئاتر یک هنر تاثیر‌گذار می‌باشد .

سرابی خاطرنشان کرد: تئاتر هنری است که نباید به یک ارگان محدود بشود.برای پیشرفت این هنر باید تمام سازمان‌ها برای حمایت از تئاتر و نمایش شهرمان قدمی بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، نمایش سنگ بست که از 5آبان شروع به کار کرده و امروز آخرین اجرای خود را در سالن بهار اجرا خواهد کرد، در همه اجراهایش هیچ صندلی در سالن خالی نمی‌ماند .استقبال تماشاگران سبب شد که صندلی‌های بسیاری در جلوی صحنه چیده شود.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ جمعه 17 آبان 1392برچسب:مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی, توسط محمدجواد |

خبرگزاری پانا: مدیر کل ارشاد خراسان رضوی آقای اسدی نمایش سنگ بست رانمایشی تایید شده اعلام کرد دربارهی تئاتر مشهد مباحثی گفت.

 

به گزارش خبرگزاری پانا،مدیر کل ارشاد خراسان رضوی، آقای سرابی که در اجرای روز 5شنبه حضور داشت  به بازی های خوب و نمایشنامه قوی سنگ بست اشاره کرد و از کارگردان این نمایشنامه به خاطر موضوع خوب و اجرای عالی تشکر کرد.
وی در ادامه در پاسخ به وضعیت تئاتر در مشهد این طور بازگو کرد که:
تئاتر جایگاه خود را دارد و خوشبختانه تئاتر مشهد موفقیت هایی را در جشنواره  فجر و دیگر زمینه ها دارد و خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه در تئاتر مشهد ما شاهد اشتقبال تماشاچیان هستیم و تئاتر یک هنر تاثیر گذار می باشد .
سرابی در مورد توجه به تئاتر شهر مشهد این طور بازگو کرد: که تئاتر هنری است که نباید به یک ارگان محدود بشود.
وی در پایان برای پیشرفت این هنر افزود:همه ی سازمان ها بایستی برای حمایت از تئاتر و نمایش شهرمان قدمی بردارند.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ جمعه 17 آبان 1392برچسب:سنگ بست, توسط محمدجواد |

 خبرگزاری پانا: در روز های آخر اجرای نمایش سنگ بست 5شنبه و جمعه مدیر کل ارشاد خراسان رضوی و شورای شهر از این نمایش بازدید کردند و رضایت خود را اعلام نمودند.

 

به گزارش خبرگزاری پانا، در روزهای پایانی نمایش«سنگ بست»مسئولین استان از این نمایش دیدن نمودند.و این نمایش توانست دیدگاه مسئولین را نسبت به تئاتر شرمان پررنگ تر نشان دهد و شاهد تحولاتی در آینده شویم.
در روز5شنبه16آبان مدیرکل ارشاد خراسان رضوی آقای سرابی از اجرای خوب نمایش سنگ بست دیدن کرد و در روز بعد شورای شهر مشهد از این نمایش دیدن نمودند.

 

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ جمعه 17 آبان 1392برچسب:تئاتر, توسط محمدجواد |

خبرگزاری پانا: نمایش«سنگ بست» که از استقبال بی نظیر مردم مشهد برخوردار بود نام تئاتر را در شهر مشهد پر رنگ تر نمود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، نمایش سنگ بست که از 5آبان شروع به کار کرده وتا روز گذشته17 آبان اجرا داشت در همه اجراهایش هیچ صندلی در سالن خالی نمیماند .

استقبال تماشاچیان به صورتی بود که منجر به آوردن صندلی از بیرون وچیدن آن در نزدیک صحنه بود.
استقبال پرشور وبی نظیر از این نمایش نشانه موفق آمیز بودن نمایشنامه و بازی های خوب در این اجرا خاطر نشان میشود.

 

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, توسط محمدجواد |

تئاتر و بازيگري در خون حمید رضا شجری است

 

یاداشت  فرشيد تمري،کارگردان "اتلو به روایت بخشی"

حميدرضا از بازيگران گروه نمايش «لال» است. اوايل تشکيل گروه که او با پدرش به محل تمرين نمايش «اتللو به روايت بخشي» آمد، سرم خيلي شلوغ بود؛ بايد از بيش از 100نفر تست مي گرفتم. اولش قضيه را خيلي جدي نگرفتم اما وقتي با عشق و علاقه حميدرضا مجاب به گرفتن تستي جدي از او شدم، متوجه شدم که زمينه خوبي در او براي بازيگري وجود دارد و به شدت باهوش است. از او اجراي نقشي خواستم که آنقدر باقدرت عمل کرد که مسيري متفاوت به متن نمايشم دادم. بااين حال اضطراب داشتم که مقابل تماشاگر چه اتفاقي مي افتد! دراين ميان ارائه نمايشي ديگر برايم پيش آمد و ديدم بهترين شرايط براي مواجهه حميدرضا با تماشاگر است. نقشي احساسي برايش نوشتم که جلو 5هزار تماشاگر آن را چنان خوب اجرا کرد که همه غافلگير شدند! برايش تمرينات ويژه گذاشتم که خوشبختانه اين تمرين ها مفيد بود و در «اتللو به روايت بخشي» بازي خوبي ارائه داد. بعد چند پيشنهاد بازي به او شد که من اجازه ندادم آن ها را بپذيرد زيرا مي خواستم با تمرين با او يک بازيگر خوب و ششدانگ براي تئاتر و تلويزيون و سينما بسازم. حميدرضا با تمرکز و هوشي سرشار شخصيت هاي نمايش را براي خودش آناليز و تحليل مي کند.


http://photo.shahrara.com/up/gallery/fcdd306972688a.jpg

با اين حال او نبايد همه چيز را تمام شده بداند؛ اينکه از تعريف ها و تمجيدها مغرور شود، مانع از پيشرفتش خواهد شد. به او که نگاه مي کنم، افتخار مي کنم که بعد از سه دهه فعاليت و باوجود خستگي اين سال ها، با چنين بازيگري روبه رو هستم. اين بچه عاشق تئاتر و بازيگري در خونش است! او به خاطر بيماري قرص مصرف مي کند؛ مادرش مي گفت از زماني که درگير تئاتر شده، مصرف آن قرص به نصف رسيده؛ اين معجزه صحنه و تئاتر است که مي گويند انساني ترين هنر تاريخ بشريت است؛ چون با روح انسان سروکار دارد.

[url=http://pcobux.pcomoney.com/?r=mj2013][img]http://pcobux.pcomoney.com/includes/img/120x240.gif[/img][/url]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.